Opis: Presonus Studio 192 - 4 lata gwarancji GRATIS Sklep: Audiokom Marcin Wyrwich
Stworzony dla twórców
PreSonus Studio 192 to pierwszy interfejs audio USB 3.0 zapewniający brzmienie doskonałej jakości, uniwersalny zestaw złączy, oraz profesjonalne funkcje kontroli miksów i odsłuchu, o wymiarach pojedynczego racka. Bez różnicy czy jesteś twórcą czy realizatorem dźwięku, grasz w zespole czy projektujesz brzmienia, Studio 192 stworzono po to, aby ułatwić ci tworzenie.
- Jednoczesne strumieniowanie to 26 kanałów wejściowych i 32 wyjściowych, w jakości 48 kHZ lub 8 x 14 z jakością 192 kHz.
- Korzystaj z wielokrotnie nagradzanego systemu procesorów StudioLive Fat Channel dostępnym na każdym wejściu, z odsłuchem o ZEROWEJ LATENCJI.
- Kontroluj zdalnie przedwzmacniacze XMAX i twórz pozbawione opóźnień miksy monitorowe bezpośrednio w dołączonym programie Studio One Artist DAW. (Użytkownicy programów DAW innych producentów mogą używać zaawansowanej aplikacji PreSonus UC Surface do tworzenia miksów o zerowej latencji z wyborem głośników i zdalnie sterować preampami Studio 192 poprzez MIDI).
- Kontroluj miksy i przełączaj głośniki za pomocą komputera, iPada lub PC z ekranem dotykowym.
- Studio 192 to twoje, studyjne centrum dowodzenia. Ustaw poziomy w odsłuchach, przełączaj głośniki korzystając ze Studio One Artist lub UC Surface, wykorzystaj dwa, niezależne wyjścia słuchawkowe.
- Zwiększ ilość wejść i wyjść dodając wyposażony w 8 preampów konwerter DigiMax DP88 (dostępny od jesieni 2015) z możliwością zdalnego sterowania.
Twoje studyjne Centrum Dowodzenia.
Studio 192 zaprojektowano jako centralne urządzenie dla projektowych i profesjonalnych studiów nagrań. Pokładowy mikrofon Talkback można włączyć na dowolnym miksie. Dostępne funkcje Dim i Mono umożliwiają kontrolę głównego miksu. Dowolny z miksów możesz usłyszeć w obu torach słuchawkowych. Wykorzystaj dziesięć wyjść symetrycznych dla miksów z sygnałem do odsłuchów, do przełączania głośników lub obu zastosowań, dokładnie tak jak potrzebujesz podczas pracy. Z uniwersalnym oprogramowaniem oraz dużą liczbą wejść i wyjść Studio 192 sprawdzi się wszędzie tam, gdzie nagrywa się i tworzy produkcje dźwiękowe.
Przedwzmacniacze XMAX, teraz zdalnie sterowane.
- Transparentne brzmienie bez wpływu na brzmienie twojego instrumentu
- Kontroluj przedwzmacniacze prosto z miksera w Studio One
- Steruj ustawieniami preampu za pomocą MIDI w programach ProTools, Logic lub Live, i zapisuj ustawienia razem z nagraniami
- Cyfrowa wygoda przywołania ustawień i jakość analogowych układów w klasie A
Studio 192 posiada osiem, zdalnie kontrolowanych przedwzmacniaczy XMAX. Wszystkie preampy cechuje znakomita dynamika, duży poziom headroom, niski poziom szumów i rozszerzone pasmo przenoszenia. Muzykalne i transparentne przedwzmacniacze dają gwarancję doskonałej reprodukcji dźwięków.
Studio One w Studio 192.
Twój interfejs audio jest teraz zintegrowany ze środowiskiem nagraniowym. Uruchom Studio One a znajdziesz tam regulację przedwzmacniaczy, przełącznik głośników, funkcje mono, dim i talkback, przydatne do sterowania twoim Studio 192. Twórz miksy monitorowe o zerowej latencji z przetwarzaniem Fat Channel bez opuszczania miksera Studio One. Hybrydowe wtyczki Fat Channel dostępne tylko w Studio One używają zarówno procesora w komputerze, jak w twoim Studio 192. Możesz je więc płynnie przełączać bez wpływu na brzmienie. Nareszcie usłyszysz to samo w odsłuchach, przełączając między playbackiem a nagrywanym dźwiękiem.
Miksowanie i kontrola z zerową latencją.
Ponieważ PreSonus nie ma możliwości zintegrowania innych aplikacji do nagrywania, tak jak w przypadku Studio One, pokładowe funkcje Studio 192 można kontrolować za pomocą sprawdzonego w bojach interfejsu UC Surface. Program UC Surface szybko zyskał uznanie za intuicyjny interfejs miksera, dający szybki dostęp do wszystkich funkcji, jakich potrzebujesz aby stworzyć miksy monitorowe i wrócić do nagrywania.
Doskonałe procesory sygnałowe to tradycja PreSonusa
Odrobina odpowiednich efektów w odsłuchu robi ogromną różnicę i daje muzykowi poczucie naturalności w czasie wykonania. W tym celu, w Studio 192 zastosowano przetwarzanie Fat Channel na każdym wejściu analogowym, oraz pogłos i delay. Rezultatem są lepsze wykonania i ostatecznie lepsze nagrania.
Łagodne przejście z Analogu do Cyfry
W Studio 192 zamontowano audiofilskiej jakości przetworniki Burr-Brown, dające najwyższej klasy konwersję cyfrową, aż do 192 kHz. Konwertery zapewniają dynamikę w zakresie 118 dB pozwalającą dobrze i naturalnie uchwycić złożone dźwięki harmoniczne. W swoich nagraniach usłyszysz każdy oddech, transjent i szczegóły wykonawcze.
Zwiększ ilość wejść i wyjść
Jeśli chcesz powiększyć liczbę wejść i wyjść swojego Studio 192 sięgnij po preamp/konwerter DigiMax DP88, zaprojektowany właśnie w tym celu. DP88 będzie dostępny od jesieni 2015, i posiada osiem cyfrowo sterowanych przedwzmacniaczy MAX, obsługuje wejścia/wyjścia ADAT do 96 kHz, ma bezpośrednie wejścia analogowe, wyjścia DAC i wejścia/wyjścia Word Clock. Przedwzmacniacze w DigiMax DP88 można kontrolować zdalnie z poziomu Studio One lub UC Surface po podłączeniu przez ADAT do Studio 192. DP88 to brzmieniowo i funkcjonalnie najlepszy sposób, aby rozszerzyć ilość wejść analogowych twojego interfejsu.
Dane techniczne
Przedwzmacniacz mikrofonowy
- Typ złączy: Wejścia XLR (przez Combo), zdalnie symetryzowane
- Maksymalny poziom wejściowy (min. wzm, 1 kHz przy 0.5% THD+N): +12 dBu, +/-0.5 dB
- Zakres kontroli wzmocnienia Gain: 85 dB, +/-1 dB
- Pasmo przenoszenia (A-C): 10 Hz - 40 kHz, +/-0.2 dB
- Zakres dynamiki (min. wzmocnienie, a-ważone): 110 dB
- Zakres dynamiki (śr. poziom gain, nieważone): 105 dB
- THD+N (min. wzm., a-ważone):- 0.005%
- Impedancja wejściowa: 1600
- EIN (wzm. +55 dB, 150 na wejściu, 20 Hz-22 kHz, a-ważone): 128 dBu
- Współczynnik tłumienia sygnału zbieżnego CMRR (1 kHz, wzm. +55 dB): 55 dB
- Zasilanie fantomowe: +48 V, +/- 3 V, 8 mA na kanał
Wejścia instrumentalne
- Typ złączy: Gniazda TS (przez combo), niesymetryczne
- Maksymalny poziom wejściowy (min. wzm., 1 kHz przy 0.5% THD+N): +16 dBu +/-0.5 dB
- Zakres kontroli wzmocnienia (Gain): 85 dB, +/-1 dB
- Pasmo przenoszenia (A-C): 20 Hz - 20 kHz, +/-0.2 dB
- Zakres dynamiki (min. wzmocnienie, a-ważone): 110 dB
- Zakres dynamiki (śr. poziom gain, nieważone): 105 dB
- THD+N (1 kHz, -1 dBFS, a-ważone): 0.005%
- THD+N (1 kHz, -1 dBFS, nieważone): 0.005%
- Impedancja wejściowa: 1 M
- Przesłuch (1 kHz, z kanału na kanał): -80 dB
Wejścia liniowe
- Typ złączy: Gniazda TRS (przez combo), symetryczne
- Maksymalny poziom wejściowy (min. wzm., 1 kHz przy 0.5% THD+N): + 18 dBu, +/-0.5 dB
- Pasmo przenoszenia (A-C): 20 Hz - 20 kHz, +/-0.2 dB
- Zakres dynamiki (min. wzmocnienie, a-ważone): 114 dB
- Zakres dynamiki (śr. poziom gain, nieważone): 105 dB
- THD+N (1 kHz, -1 dBFS, a-ważone): 0.005%
- Impedancja wejściowa: 10 k
- Przesłuch (1 kHz, z kanału na kanał): -80 dB
Wyjścia główne i liniowe
- Typ (wyjścia liniowe): TRS, symetryzowane impedancją
- Typ (wyjścia główne): XLR, symetryzowane impedancją
- Maksymalny poziom wyjściowy: +18 dBu, +/-0.5 dB
- Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz, +/-0.2 dB
- Zakres dynamiczny (a-ważone): 112 dB
- THD+N (1 kHz, -1 dBFS, nieważone): 0.005%
- Impedancja wyjściowa:- 51
- Przesłuch (1 kHz, z kanału na kanał): -80 dB
Wyjścia słuchawkowe
- Typ: Gniazda TRS, Stereo, niesymetryczne
- Maksymalny poziom wyjściowy: 150 mW/na kanał przy 60
- Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz, +/-0.3 dB
- Zakres dynamiki (a-ważone): 103 dB
- THD+N (1 kHz, -1 dBFS, nieważone): 0.005%
- Przesłuch (1 kHz, z kanału na kanał): -80 dB
- Wewnętrzny mikrofon: Talkback
- Typ: Elektretowy pojemnościowy
- Czułość: -42 dB
Wskaźniki poziomu sygnałów (LED)
- Sygnał 1: -50 dBFS
- Sygnał 2: -30 dBFS
- Sygnał 3: -20 dBFS
- Sygnał 4: -10 dBFS
- Sygnał 5: -6 dBFS
- Sygnał 6: -4 dBFS
- Sygnał 7: -2 dBFS
- Clip: -0.5 dBFS
Sekcja Cyfrowa
- Typ interfejsu: USB 3.0 (kompatybilność z USB 2.0)
- Dynamika konwersji analog-cyfra ADC (A-ważone, 48 kHz): 118 dB
- Dynamika konwersji cyfra-analog DAC (A-ważone, 48 kHz): 118 dB
- Ilość bitów: 24 bity
- Obsługiwane wewnętrznie częstotliwość próbkowania:- 44.1, 48, 88.2, 96, 176.4, 192 kHz
- ADAT, optyczne wejście/wyjście: ADAT/SMUX II obsługiwane formaty [16x16 (44.1/48 kHz), 8x8 (88.2/96 kHz)]
- S/PDF, wejście/wyjście:- Gniazda RCA, obsługa do 96 kHz
- Word Clock wejście/wyjście: Złącze BNC, 4.5 Vpp @75
Zegar
- Jitter: 50 ps RMS (20 Hz 20 kHz)
- Tłumienie Jittera: 60 dB (1 ns in = 1 ps out)
Zasilanie
- Zewnętrzny zasilacz: +18 VDC, 2.6 A, plus w środku
- Typ złącza: Barrel: 5.5 mm/2.1 mm/ ID, 9.5 mm
Inne dane
- Wymiary: Rozmiar do montażu w racku 1U
- Wysokość: 44.45 mm
- Głębokość: 139.7 mm
- Szerokość: 482.6 mm
- Waga: 2.22 kg
|